الصفحة الرئيسية > مدونة > “غول” در زمینه پتو الیاف سرامیکی با درجه حرارت بالا
“غول” در زمینه پتو الیاف سرامیکی با درجه حرارت بالا
10/9/2020

“غول” در زمینه پتو الیاف سرامیکی با درجه حرارت بالا

صنعت هوافضای چین به طور مداوم در حال پیشرفت است. فضاپیمای سرنشین دار به فضا پرواز کرد. یانگ لیوی برای اولین بار به رویای پرواز فضایی با سرنشین ملت چین پی برد که باعث افتخار و افتخار ما شد.

همه ما دیده ایم که وقتی یک فضاپیمای پخش زنده بلند می شود ، مقدار زیادی بخار از آن ساطع می شود و گرمای تولیدی آن کاملاً مشهود است. نه تنها دمای بالای چند هزار درجه است ، بلکه فضاپیما صداهای زیادی تولید خواهد کرد و استفاده از نمد سوزن آلومینیوم سیلیکات این مشکلات را برطرف کرده است.

پتو الیاف سرامیکی مانند لحاف نخی است که در خانه شما استفاده می شود ، منافذ سفید بیشتری دارد و از نظر ساختار ساده به نظر می رسد ، اما عملکرد آن فوق العاده است.

این ویژگی دارای مقاومت در برابر درجه حرارت بالا است ، کشش آن آسان نیست و تغییر شکل آن آسان نیست. این یک “غول” در زمینه درجه حرارت بالا است و به طور گسترده ای در صنایع با فن آوری بالا استفاده می شود.

این برنامه در زمینه هوافضا کاربردهای زیادی دارد مقاومت در برابر درجه حرارت بالا ، عایق صدا و سایر مشخصات عملکرد طبیعی شاتل فضایی را تضمین می کند. همچنین می تواند در صنعت ساخت و ساز ، کوره های صنعتی و غیره استفاده شود. تا زمانی که در منطقه با درجه حرارت بالا باشد ، آن را خواهید دید. شایسته است که در میدان دمای بالا “غول” باشد.