الصفحة الرئيسية > مدونة > طريقة الإنتاج وعملية بطانية ألياف السيراميك
طريقة الإنتاج وعملية بطانية ألياف السيراميك
3/7/2019

طريقة الإنتاج وعملية بطانية ألياف السيراميك

تمرکز محصولات اصلی: ذوب تولید یک پتو الیاف سرامیکی به عنوان یک کوره ذوب مواد اولیه تجهیزات معمولا استفاده می شود، به طور عمده از دو نوع کوره های قوس الکتریکی و پتو الیاف سرامیکی.

روش تشکیل الیاف به دمیدن تقسیم، تابیده نخ و پرتاب – روش و یا مانند دمیدن.

فرآیند پتو الیاف سرامیکی

قوس الکتریکی دمیدن به الیاف و فرآیند نمد مالی مرطوب: مواد اولیه واجد شرایط در کوره قوس الکتریکی ذوب به تشکیل یک جریان، جریان های هوای فشرده و یا تزریق بخار به الیاف، پس از دسلگگینگ در سرباره تشکیل یک کندانسور به پایان رسید فیبر پس از هم زدن الیاف به پایان رسید تغذیه دسلگگینگ چرخش است، به مخزن ذخیره سازی فرستاده شده به شکل یک دوغاب پس از استفاده از چسب. دوغاب توسط قالب ریزی و سازه مطبوعات و یا خلاء مکش فیلتراسیون و خشک به شکل یک پتو الیاف سرامیک پتو به پایان رسید.

مواد اولیه اصلی است پتو الیاف سرامیک و سیلیس- آلومین مخلوط در یک درصد معینی، با درجه حرارت بالا ذوب شدن به الیاف، پنبه جمع آوری چند لایه، سوزن دو طرفه، تنظیم حرارت، الکترونیک اندازه گیری فاصله، برش های هوشمند و بسته بندی چرخید. پتو الیاف سرامیک، از طریق یک مقاومت یا کوره قوس الکتریکی ذوب، تزریق به فیبر دارای اثر عایق بسیار خوبی به دست آمده توسط فرایند تولید، و صرفه جویی در انرژی، پتو الیاف سرامیکی توجه در طول ذخیره سازی پرداخت به رطوبت، آن را باید در یک انبار سرد، خشک و تمیز ذخیره شده متوسط، بسته است مهر و موم شده است. پتو الیاف سرامیک بدون هیچ عامل اتصال.